მასწავლებელი
|
ლიანა ალავიძე
|
საგანი
|
რუსული ენა
|
კლასი
|
VII
|
თემა ,,Похожа ли реклама на пословицу ?
|
დრო 45 წუთი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
24 მოსწავლე (სსსმ მოსწავლე არა არის)
|
გაკვეთილის მიზანი
|
საკომუნიკაციო
უნარების განვითარების ხელშეწყობა; მოსწავლეები შეძლებენ ტექსტის წაკითხვას,გაგებას,გაანალიზებას,ინტერაქციაში მონაწილეობის
მიღებას და ზმნის ბრძანებითი კილოზე მიღებული ცოდნის გამოყენებას
პრაქტიკაში.
|
ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი
|
კითხვა–უცხ.ს.III 7–მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და
გაიგოს მცირე ზომის თხრობითი ტექსტი.
ამოიცნობს ზოგად შინაარსს;
სათაურს გააზრებულად აკავშირებს ტექსტთან;
ამოიცნობს მთხრობელს,პერსონჟებს ,ავტორს
.ამოიცნობს მოქმედებათა თანამიმდევრობას;
ასახელებს კონკრეტულ ინფორმაციას(ვინ,სად,როგორი,რატომ
და სხვ)
ამოიცნობს პერსონაჟებს შორის არსებულ ურთიერთობებს;
ახასიათებს პერსონაჟებს ექსპლიციტურად მოცემულ ინფორმაციაზე
დაყრდნობთ;
ამოიცნობს მთხრობელის,პერსონაჟის განწყობილეებს,ემოციებს,დამოკიდებულებას.
უცხ.ს.III
8––მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს ტექსტის სტრუქტურული
მახასიათებლები,ნასწავლი ენობრივი ფორმები და მათი ფუნქცია შინაარსიან კონტექსტში;
უცხ.ს.III 10–მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა
სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხალშესაწყობად და კითხვის უნარების
გასაუმჯობესებლად.
ლაპარაკი–უცხ.ს.III 16–მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა;
უცხ.ს.III 18–მოსწავლეს შეუძლია დამხმარე საშუალებებზე
დაყრდნობით საუბარი;
უცხ.ს.III 19–მოსაწვლე ფლობს და იყენებს საბაზისო
ენობრივ უნარ–ჩვევებს;
სწავლის სწავლა–უცხ.ს.III 24– მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის
დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები;
უცხ.ს.III 25-მოსწავლე ფლობს
სტრატეგიულ უნარებს წარმატებული სწავლების უზრუნველსაყოფად;
უცხ.ს.III 29–მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელებთან,მასწავლებლებთან,მეწყვილესთან
თანამშრომლობა შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
|
საჭირო წინარე ცოდნა და უნარ–ჩვევები
|
მოსწავლეები ფლობენ საბაზისო ენობრივ უნარ–ჩვევებს,
იციან რუსული ანდაზები და შეუძლიათ ზმნის ბრძანებითი კილოს წარმოება.
|
შეფასება და თვითშეფასება
|
მიმდინარე განმსაზღვრელი.
შეფასების სქემა ერთვის გაკვეთილის გეგმას.
|
სასწავლო მასალა და რესურსები
|
სახელმძღვანელო,დაფა,თვალსაჩინოება,ბარათები,პროექტორი,ნოუთბუქი.
|
აქტივობები
|
მიზანი : წინარე
ცოდნის შემოწმება, მოტივაციის შექმნა.
აქტივობის აღწერა
: გაკვეთილის მიზნისა და შეფასების რუბრიკების გაცნობა, საშინაო დავალების შემოწმება,
ადაზების გამეორება,სატელეფონო ზარი–ადამიანური რესურსი. გაკვეთილის თემის გაცნობა.
მასწავლებლის თხრობა.შეკითხვა,,სარგებლობენ თუ არა თქვენი ბებიები,დიდი ბებიები მობილურით?
მიზანი : ტექსტის
სტრუქტურაში სწრაფად ორიენტირების უნარის განვითარების ხელშეწყობა, ტექსტზე საერთო
წარმოდგენის შექმნა.
აქტვობის აღწერა
: ზოგადი შინაარსის გასაგებად ილუსტრაციის აღწერა. კითხვებზე პასუხის გაცემა.
„როგორ ფიქრობთ
რაზე იქნება ეს მოთხრობა?“.ვარაუდების ჩამოწერა დაფაზე.
ტექსტის შესავსები ფრაზების განმარტება.
მიზანი : ტექსტის
დეტალური გაგება. შინაარსის სრულად და ზუსტად გაგების უნარების განვითარების ხელშეწყობა.
აქტივობის აღწერა
: ტექსტის ნელა და ყურადღებით კითხვა. ლექსიკაზე მუშაობა, ახალი სიტყვების მნიშვნელობების
განსაზღვრა და წინადადებების შედგენა. ტექსტის თხრობა ან კითხვებით ამოწურვა.,,გამართლდა
თუ არა თქვენი ვარაუდები?
მიზანი : ტექსტში
კონკრეტული ინფორმაციის სწრაფად მოძებნის უნარის განვითარების ხელშეწყობა.
აქტივობის აღწერა
: კითხვებზე პასუხის გაცემა (სავ.14)
,,როგორ გააგრძელებდით
ამ მოთხრობას? რა შეიძლება შემდეგ მოხდეს? ვთხოვოთ ბექას დაგვიხატოს ლიოლკას ბებია.
|
საშინაო დავალება (2–3წუთი).
|
ტექსტი კარგად კითხვით, ახალი სიტყვების შესწავლა.
დასაწერად სავარჯიშო 15, გვ. 135
|
Страницы
- Главная страница
- წლიური სასწავლო კურსის პროგრამა - სილაბუსები
- არაფორმალური განათლება
- ინტეგრირებული და სამოდელო გაკვეთილები
- სადამრიგებლო პროგრამა
- ტრენინგები, სემინარები
- კონკურსები
- ჩემ მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსები და ტესტები
- პროფესიული ზრდა (დოკუმენტები)
- ჩემი სკოლა.....
- ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა
- CV
- კონფერენციები
- პროექტები და კვლევები
вторник, 25 июня 2019 г.
pirveli samodelo
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий